Agnieszka Kabała Prezes zarządu Zenith Real Estate
Prezes zarządu Zenith Real Estate, Pani Agnieszka Kabała, posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy architekta i projektanta.
Przed objęciem stanowiska Prezesa Zarządu spółki Zenith Real Estate pełniła funkcję prezesa zarządu fundacji „Park Miniatur Woj. Mazowieckiego”. W latach 2014-2019 skompletowała zespół architektów, grafików, plastyków i varsavianistów, który pod jej kierownictwem stworzył makiety budynków „Warszawy, której już nie ma”. Zbudowane w skali 1:25 miniatury można podziwiać w ogrodach Centralnej Biblioteki Rolniczej na Krakowskim Przedmieściu 66.
Równolegle do działalności w fundacji prowadziła własna pracownię architektoniczną, w ramach której zrealizowała ponad 120 projektów architektury i wnętrz dla inwestorów prywatnych, firm, instytucji i developerów. Jej liczne publikacjami były wyróżnione w prasie branżowej.
Realizowane przez nią projekty obejmowały wszystkie etapy powstawania nieruchomości: koncepcje inwestycyjne, analizy chłonności terenu, projekty budowlane wraz z organizacją wszystkich formalności urzędowych – pozwoleń i opinii dla projektów architektury, a także współpracę indywidualną przy projektach wnętrz począwszy od koncepcji, poprzez projekt wykonawczy i realizację „pod klucz” z zastępstwem inwestorskim i nadzorami włącznie.
Posiada doświadczenie w pracy w dużych biurach architektonicznych przy złożonych projektach takich jak polsko-amerykańska szkoła w Konstancinie czy Centrum handlowe Blue City.
Absolwentka i stypendystka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
Antoni Malinowski członek zarządu Zenith Real Estate
Wiceprezes zarządu spółki Zenith Capital Group, która jest większościowym udziałowcem spółki Zenith Real Estate. Od kilkunastu lat jest związany z sektorami kreatywnymi: marketing, PR, media a przez ostatnich kilka lat również z sektorem finansowym.
Przed objęciem stanowiska Wiceprezesa Zarządu Zenith Capital Group pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki eRanking, podmiotu, który stworzył dla sektora finansowego innowacyjny system kompleksowego wsparcia sprzedaży, poprzez automatyzację zarządzania leadami i analizy kampanii: ich efektywności finansowej oraz pracy call center.
W latach 2005 – 2014 związany był z polskim i międzynarodowym rynkiem reklamy. Zarządzał globalnymi kampaniami telewizyjnymi, kampaniami online (RTB, Facebook, Twitter, YouTube, Google, kampanie video, budowa platform online-owych) m.in. dla marek takich jak: Santander Consumer Bank, Reiffeisen Bank, Beko, Unilever, Nestle, Johnson&Johnson, Procter & Gamble, Coca Cola, Pepsico, Mondelez, Wrigley, Mars.
Absolwent Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.